Descripció
Som una companyia de serveis de LogÃstica Integral referent en el sector i amb una trajectòria de més de 20 anys oferint emmagatzematge, manipulats, transport i altres serveis logÃstics aportant valor a cada esglaó de la cadena.
El nostre objectiu és que els nostres clients incrementin la seva competitivitat i puguin prendre decisions en temps rècord.
Si t'apassiona el món de la logÃstica i busques formar part d'una companyia en constant creixement, aquesta és la teva oportunitat!
Funcions
- Lloc de treball en magatzem. No oficina.
- Persona encarregada del report d'incidències.
- Tracte amb treballadors i resolució d'incidències.
- Preparació i seguiment de la documentació i comandes.
- Tasques administratives pròpies d'una empresa de logÃstica.
S'ofereix
- Torns rotatius de matà i de tarda de dilluns a divendres.
- Tipus de jornada:: Completa
- Tipus de contracte: 6 mesos + 6 mesos, indefinit
- Banda salarial estimada: 18.000€ - 19.000€ Brut/any
Requisits
- Experiència en gestió de documentació.
- Maneig de paquet Office.
- Experiència de treball en equip.
- Experiència mÃnima d'1 any com a administratiu/va.