Coordinador/a de Back Office de Producte (amb certificat de discapacitat ≥33%)
Inserta Empleo Puçol
Funcions
Donar suport als nostres Gerents de Producte, sent responsable dels processos de back office de producte i garantint el correcte subministrament de les nostres fruites i verdures:
- Gestionarà les ordres de compra en el sistema i a nivell operatiu.
- Prepararà i executarà la correcta assignació de productes en el sistema, basant-se en la informació del gerent de projecte.
- Farà un seguiment de l'activitat dià ria de compres i el seu desenvolupament durant la campanya.
- Gestionarà els problemes i incidències relacionats amb el transport, la preparació de comandes, les diferències d'entrada i les ordres de compra, i realitzarà les correccions corresponents en el sistema.
- Prepararà i confirmarà les ordres de treball en el sistema.
- Analitzarà i realitzarà el seguiment de les existències.
S'ofereix
- Tipus contracte: Indefinit
- Salari brut: Entre 21.000 € i 24.000 €
- Durada jornada: Entre 31 i 40 hores
- Torn/Jornada: Matà i tarda: Horari de treball de 09:00 a 18:00 amb pausa d'1 hora per dinar.
Requisits
- Amb Certificat de Discapacitat Igual o superior al 33% i/o Incapacitat Laboral.
- Formació en Gestió administrativa; Activitats comercials; Administratiu comercial.
- Coneixements Informà tics
- Imprescindible comptar amb coneixements d'angles comercial. comprensió auditiva - Mitjà , Comprensió lectora - Mitjà , Expressió escrita - Mitjà , Expressió oral - MitjÃ
- Centre de treball situat a Puçol. Es pot accedir en tren, tot i que cal tenir en compte que hi ha una distà ncia de 25 minuts aproximadament a peu entre l'estació de Puçol i el centre de treball.
-L'empresa posa a disposició dels empleats una aplicació per comunicar-se entre persones que han de traslladar-se a l'empresa per facilitar el desplaçament en grup amb vehicle particular. (Hoop Carpool).