Coordinador/a de Back Office de Producte (amb certificat de discapacitat ≥33%)

Inserta Empleo Puçol

Funcions

Donar suport als nostres Gerents de Producte, sent responsable dels processos de back office de producte i garantint el correcte subministrament de les nostres fruites i verdures:

- Gestionarà les ordres de compra en el sistema i a nivell operatiu.

- Prepararà i executarà la correcta assignació de productes en el sistema, basant-se en la informació del gerent de projecte.

- Farà un seguiment de l'activitat diària de compres i el seu desenvolupament durant la campanya.

- Gestionarà els problemes i incidències relacionats amb el transport, la preparació de comandes, les diferències d'entrada i les ordres de compra, i realitzarà les correccions corresponents en el sistema.

- Prepararà i confirmarà les ordres de treball en el sistema.

- Analitzarà i realitzarà el seguiment de les existències.


S'ofereix

- Tipus contracte: Indefinit

- Salari brut: Entre 21.000 € i 24.000 €

- Durada jornada: Entre 31 i 40 hores

- Torn/Jornada: Matí i tarda: Horari de treball de 09:00 a 18:00 amb pausa d'1 hora per dinar.


Requisits

- Amb Certificat de Discapacitat Igual o superior al 33% i/o Incapacitat Laboral.

- Formació en Gestió administrativa; Activitats comercials; Administratiu comercial.

- Coneixements Informàtics

- Imprescindible comptar amb coneixements d'angles comercial. comprensió auditiva - Mitjà, Comprensió lectora - Mitjà, Expressió escrita - Mitjà, Expressió oral - Mitjà

- Centre de treball situat a Puçol. Es pot accedir en tren, tot i que cal tenir en compte que hi ha una distància de 25 minuts aproximadament a peu entre l'estació de Puçol i el centre de treball.

-L'empresa posa a disposició dels empleats una aplicació per comunicar-se entre persones que han de traslladar-se a l'empresa per facilitar el desplaçament en grup amb vehicle particular. (Hoop Carpool).